wow!

jag visste inte att det kunde gå bra när man lägger ut att man bloggar på fejjan! men jo vars! igår hade jag 1 besökare (antagligen jag själv.. skrattretande, eller hur?) och idag hade jag 18! :) hoppas att ni som är "nya" stannar! och för er som läste min blogg förut, nu rockar vi! haha.
nu ska jag iväg på tennis... jag suuuger på det. och så säger jag inte för att ni ska ba: neeeeeeeej guuuuummmaaaaan!!!! jag suger bokstavligt talat. men det ska ändras på! och det är bara en ska i mitt liv som ska ändras på!
me are so butiföl
ses!

Kommentarer
Postat av: Emmy

LajsoBajso, vart spelar du tennis? :)

2012-04-13 @ 12:24:54
Postat av: emmalisa

vid Sam duvet, i tennis hallen där! :)

2012-04-13 @ 16:28:03
URL: http://lajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0