trädgårdsjobb!

ojj! jag skriver! där ser man! idag vaknade jag upp hos hannah, hon skulle till gävle så jag fick dra hem och så stack jag helt enkelt ut i trädgården och planterade blommor, typ...

jag fick låna mammas trädgårdsoverall och då blev jag så här fin:

peppad och glad!

japp, så det vart ju kul till en början, sedan spillde jag ut jord överallt och fingrarna frös till is. det var inte lika kul. Men vad gör man inte för att glömma att man har ett helt steg i svenskan som skulle redovisats två veckor innan påsklovet som man inte ens har börjat på! Så kan det gå!!! :) :)  (←lite obligatoriska ironiska smajlisar för att liva upp stämningen lite!)

jaså, såhär chill har jag det nu..

kraaaaaaam!

nu pallar jag inte mer, går och tar livet av mig eller något annat intressant!

seeeeees!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0