sushi och swe-dish liebe dich

fantasifull rubrik, eller hur? nej, men nu är jag faktiskt helt klar förutom en bajsuppgift i Svenska som jag gör nu. härligt! snart klar! vi var nyss och åt sushi på yama sushi, en utav stans bästa sushiresturanger. smask! ska vara här till kl. halv fem, då ska vi nämligen gå på teater med mollie (jag, mamma, mirabell, matilda, mollie och kajsa tror jag) jag tror att jag ska hålla hemligt vilken det är och berätta ikväll, jag vill ju ha läsare! hehehe! -.- nej men.. innan ska vi nog gå på resturang. värsta lyxmatdagen! renée Voltaires goda flingor till frulle, sushi till lunch och resturang (vet inte riktigt vad det blir för käk) till middag!

heeeeejdåååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0