emmalisas egenskaper: #156 Skjuta upp skolarbete tills du inser att du inte dog vid dödslimiten.

jaha.. nu har den där svenskan legat och skrapat i bakhuvudet hela påsklovet så jag känner väl att det är dags att ta fram den nu... :( :( :(
faaaaaaaan. nu har jag ångest! fast det blir inte bättre över att jag gör annat, som att blogga t.ex...
för att peppa upp mig själv så kommer det lite påminnelser till mig själv här om hur bra jag är och har det...
  • jag duschade imorse
  • jag tar initiativet (kom på ett ord med fler i:n om om du kan!) att jobba
  • igår sprang jag
  • jag är inte ett barn bort i stan (eller i afrika om du hellre vill det)
  • jag lever
  • jag har hämtat laddningssladden till min dator som just nu har 8 % batterier kvar...
  • jag är såhär snygg:
Se vilken treeevlig människa jag är! nu.. SVENSKAAAAAA! woho...
SES! <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vafan, skriv bloggen på Instagram så får du fler läsare! :) Anyway så måste vi ses snart! <33333 Pööööösss :)))

2012-04-12 @ 20:31:00
URL: http://hughsme.blogg.se/
Postat av: emmalisa

tack för tipset! aa det måste vi! <3 <3 <3

2012-04-12 @ 20:40:35
URL: http://lajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0