woho!

Godmorgon alla mina kära vänner!
jag kollade statestiken nyss och jag har 6 besökare! ;) hahaha! jag är lite stolt tror jag... det finns nog inte en endaste blogg i typ hela världen med så lite besökare... haha! :D
Nu ska jag käka frulle och dra till skolan. Vi har streetdance på gympan! XD
fast det som är lite pinigt är att jag har dansat i typ 2 år och alla andra i vår klass typ är bättre än mig! :)

Nuttipluttis bild på måns från i sommras!!! <3 Jag fick inte fota honnom... XD
min kamera har ju "laggat" så jag hittade den här bilden typ precis nu. GULLIS!

Nu måste jag tyvärr äta frukost så att jag hinner gå till skolan! (får skjuts av Kajsa, med mollie till skolan idag, men endå..)

SES! :) ;) :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0