städar... -.-

hejsan!
idag så har jag hemstudiedag och jag ska städa. Just nu så tar jag köket...

what a mess... kameran är på laddning.

Vår lärare skickade ett brev till alla föräldrar som började så här:
"Grattis kära föräldrar! Ni ska just få en gratis städning i ert hus!!!"
osv...
haha! mamma sa snarare så här:
Åh! nästa gång får ni städa i skolan! Du stökar ju bara till!!!!
haha! men jag ska nog få ordning på det iallafall!
vad gör ni idag? vissa av er städar ju också naturligt vis, kära klasskamrater...
Nu måste jag fortsätta om jag vill hinna färdigt! det kan ta lite tid...

SES! :)


Kommentarer
Postat av: Malva

Kolla din facebook!

2011-10-20 @ 20:36:56
URL: http://malvacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0