tja, marknaden vart väl sådär..

det var inte så kul på marknaden, altså, utan snö så.. ja, ni fattar. fast någonting som jag tyckte var himla konstigt var att det stod en stor snögubbe mitt på nyckelviken. den var sådär smutsig och halvsmält. då fick jag typ vårkänslor! haha! min första tanke var att den hade stått där sedan förra året, men sure liksom! inte ens en vanlig gubbe klarar sommarens värme! haha, skoja! nää! haha.. ja, så det var ju lite wierd.. håller på med att göra en julklapp.. vad kan det vara?

åh!! förra året tror jag. ett vitt år var det iallafall!

förrförra året i vemdalen med ebba!! altså gud vad härligt det där var!!


måns, ollis och mirro. naaw ♥


mmmhmm!

jag tänker fantisera om snö den här julen. kanske börjar ta droger också.. :'(
nu hade jag tänkt ta och checka lite andra bloggar!

ses later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0