tar en promenad!

jag ska föresten inte alls ta en promenad, datorn är mycket viktigare! ;) eller, vi får se!
vet ni? jag fick just hem massor av fina kläder från zara, som tyvärr alla var för stora :(
här är alla fina grajor som jag var tvungen att skicka tillbaka:
en fin men lite väl röd jacka.
min allra mest älskade kärlek som var på tok för stor!
umm :( ville ha kvar!
denna tänkte jag ha på julafton. :(
dessa goingar var dock väldigt sköna och fina på, men av någon anledning så har zara storlek 36 och 38, men 37... jag testade 38, det gick inte.
skypar med mollie.. hon är skiiita doomm :) hon skärmavbildar mig hela tiden, som du kan se här uppe. syns att hon är fotografen och jag amatören, hon fångar liksom... det rätta ögonblicket, då jag är som finast. typ.
ganska normala båda två va? eller.. jag.. örrgm öhm..
nej nu ska ta och ta tag i att ta tag i mitt tagbara liv.
si ja lejter aligejter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0