julmarknad!

jag har liksom inte riktigt hunnit fatta att julen är här om bara 4 veckor! Det är ju första advent och jag lyssnar på 'it's beginning to look a lot like christmas'! vi har satt upp julstjärnorna nu också, det känns kanske lite tidigt, men det är ju så himla mysigt också! vi ska iväg till julmarknaden på nyckelviken idag även om jag hade tänkt jobba.. det ska bli kul!!
hur ska ni fira första advent? en liten låga i ljusstaken iallafall?

en sådär lite lagom ful bild.. eller vad säger ni??
hittade föresten den här skitroliga skärmavbilden på mitt skrivbord som jag lyckades fånga när jag såg på idol:

dålig kvalité, men kan man se roligare ut???!!!! hahaha

ses!!

Kommentarer
Postat av: Mollie

Hur gick det på julmarknaden ute i regnet!?

2011-11-27 @ 13:26:47
URL: http://molliedb.blogg.se/
Postat av: emmalisa

wut? det regnade inte?

2011-11-27 @ 16:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0