tjaba! :)

nu har jag sommarlov! :)
jag sitter på mitt rum och chillar.. lyssnar på adele's "He won't go".. den äger! :D
har sprungit hela morgonen. 8 kilometer, puh! :bigeyes: ;)
hahah hade aaaaaldrig sprungit så långt ifall inte mamma hade hängt med! :blush:
jag är föresten ledsen och så med den dåliga uppdateringen.. men hallo?
SOMMARLOV! :love: :cool: ingen pallar väll ändå uppdatera på sommaren?
(okej.. 1: på skolterminerna tänkte man, åhh i sommar ska jag hinna göra 5 inlägg om dagen! :love: !!
2: en dag som denna kan man kanske uppdatera dåh.. :S)
haha... gubben i lådan (så gammal..) ploppade upp i spotify nu! :)
det vart längesen.. ;)
nej fy fasen va mycket text! :O :bigeyes: :)
en gammal.. (inte så.. aja! :))
TJABBA KRABBA GUL KINES, HOPPAS ATT VI SNART FÅR SES!
(så j***a raaandom :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0