Sommarnatt...

..när jag glider fram på gatan, AHA! soomarnatt.. okej.
hahha jag sjunger/skriver så fint ;)
för er som inte visste är den där skumma sommarnatts grejen en låt.. :)
skulle skriva godnatt men jag har väll minst 100 Godnatt inlägg!..
när detta inlägg är slut ska jag inte skriva Godnatt, då ska jag skriva sommarnatt! hahahah
nu ska jag typ till sängs (reedan hahaha) nej men asså, jag och matilda ska se på film och det är inte så kul (enligt mig) att lägga sig med flimmerljus i skallen klockan 12 på natten, så vi börjar tidigt istället. ;)
vi ska hursomhelst se "date movie" det är en typ överdriven tjej komedi eller nåt..

hhaha! den↑ *host* ska vi se! :) ;)
hoppas ni alla får en underbar kväll! :love:

GODNA.. oh shit..
ahum.. SOMMARNATT! :love: :cool: ;) :) :love: :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0