laddar.. och laddaaar.......

kameran bara laddar och laddar! snart vill jag kunna aaaandvända det! (dvs. visa mys outfit+dags outfit och lite andra stuff...) har klippt mig idag! :) nu är det typ liite kortare, mer volym och typ mer uppklippt.. äsch! jag visar istället!
jag och mollie har nämligen fotat lite idag.. så..
here it goes ;P


snyggt va?!

ett försök är ju alltid ett försök...

som sagt.. :P

haa.haa.



klassisk hoppbild med dubbel haka som man har..

hooooooooooaaaaajaaahh!

wooho!

när man plockar fram ett gulligt fejksmile!

love it! :love:

:love:
U ;)

fiina jag!! hahahahhahaha

shoousan :)

men erkänn att frillan blev rätt okej endå!?
måste nog lägga mig nu :(

GODNATT! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0