hemma igen!

tjenare mannen.. (tjejor..)
vi var på violen nyss och badade!
vi han med en del saker, aa typ allt man brukar göra när man är på stranden!
vi lekte land och rike, vi badade, vi hade vattenkrig, vi kastade waboba ball (en boll som fungerar lite som att kasta macka.. den studsar på vattnet! :)) vi solade och fick bekiniränder :cool: :D :P haha jag brände mig på armarna när jag somnade i solen! :D hahhahaha
matilda fotade men jag pallar typ inte ta kameran och lägga upp bilderna.. jag bjuder på en lite old....

fotade jag för länge sen.. inlägget hittar ni här

nu ska emmy blogga lite, kika!!!
och så ska vi käka tortellini med en lite spicy sås! :love: :P

HEJDÅÅÅÅÅ!!!!!!! :love: :blush: :cool: :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0