helg :)

jag vaknade för kanske 10 minuter sen.. oooooooooj!!
JAG vaknar 06.50!!!!!!
herre gud :) jag brukar ju vakna typ 11.00
hahhahah
nu ligger jag här och chillar i min säng med datorn! :)
matilda har sommarlov nu.. :thumbdown:
orättvist.. igår var emmy ju här.. och förlåt hörni men jag och emmy bestämde oss för en klänning tillsammans.
det blev den vita med ljusblåa blommor.. :)
den är väll ändå väldigt snygg? ;)
jag tror också att jag ska ha den med turkost sidenband istället för vitt.. (kan ju i och för sig ta båda banden :P) den gula klänningen hade ja förra året, den röda har jag haft fleera gånger, den vita med de mörblå blommorna och typ en liten flicka (haha) har jag aldrig använt.. och den bruna har jag ju haft i skolan så det känns inte lika högtidligt.. ;) men den där blev det iallafall..
SES! :love:

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra val, den var jättefin!

2011-06-11 @ 22:51:35
URL: http://bestsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0