Godmorgon :)

jag är dö trött! jag vaknade för tio minuter sen så.. ja, super trött!
nu ska jag hoppa in i en kall dusch (om jag känner mig själv rätt så kommer den nog vara varm i slutändan..) och piggna till lite grann.. :) sedan ska jag nog läsa lite ute i trädgården.. det blev ju lite roligare (:cool: ) väder idag om ni fattar vad jag menar.. just det! igår sa mamma att om det skulle bli fint väder idag så skulle vi ut med maja trubbnos! :) och det blev ju fint väder.. jippie! :D maja trubbnos är föresten våran lilla 3 meters fiskebåt..
(vi har ingen annan båt.. maja är vår båt..) hahah.. ingen lyx yacht om man säger så, men 6 pers får absolut plats i våran båt! :) haha! :D

jag bjuder på en bild på måns som jag har taazat! :)

rolig va! :)
SES! :love: :cool: :) :D :P

Kommentarer
Postat av: Göran!

Gud vad söt! blondin! ring mig på 00021 Tack för mig!

2011-06-19 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0