erstaviks pickniken igår

igår var vi på ersaviken och åt picknik med mirabells klass typ!
det var mysigt att få bada lite och så.. :D
jag och matilda har fotat lite, lägger upp några! ;)

aaaaaah! helt kär i denna roliga bild! :)

gårdagens outfit :)
klänning: Zara
jeansjacka: kapahl
skor: öh.. någonstans i frankrike..! ;)

pyysis! :love:

(han inte redigera.. :()
jag fotade matilda! :)

den här blev inte alls lika häftig.. aja
fortfarande matildis! :P

kvällsdop på dammsjön!

lite väl redigerad bild på utsikten.. :D

och lilla jag! :)

sådär ja! jag lovade ju att lägga upp bilderna från igår, lite sent kanske, men endå..

NATTI! :love:

Kommentarer
Postat av: matilda

EMMALISA TA GENAST BORT GALEN KANIN BILDEN!!! DU SKA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2011-06-10 @ 12:45:13
URL: http://nomsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0