en liten uppdatering (i mitt rum, och i bloggen)! :)

jag har äntligen fått en tempur madrass! :D :D :D är skit glad! :)
dagens outfit:
shorts: H&M
linne: iysh!

min säng! :love:
kvällens mys outfit: (ursäkta för suddig bild)
mjukis shorts: H&M
kofta: Zara
linne: Cubus
.
idag har jag plockat blåbär (jävligt tidiga må jag säga!) och fläder!!
det ska bli saft! :love:
sedan har jag packat också.. vi ska nämligen till Skagen (i Danmark :)) imorgon, och jag uppdaterar förmodligen inte imorgon, men sedan alla andra dagar vi är där (vi är där i en vecka) har jag en halvtimme per dag att blogga! :)
men det kanske inte finns internet.. vi får se.. ;)
.
nu ska jag hoppa ner i min underbara "marsmello" säng! :love: :D (tempur sängar käns som att ligga på marsmello tycker jag.. :))
.
.
GOD NATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0