avslutnings bak! :P

just nu står en smarrig morots-kaka i ugnen och gräddas!
jag ska ha med den till skolavslutningen imorgon! :)
jag och mamma åkte och kpte skor till mig idag igen.. :) jag behövde flera par och vi han inte så mycket mer en ett par igår.. mollie och ebba hängde med! :) (och matilda :love: ) vi skulle köpa presenter till våra kära lärare! :)
vi köpte någon typ av badolja eller någonting.. (?)

rosa-orangea (bilden är inte helt ärlig) ballerina converse (inte äkta dock)
enkelt och snyggt! :)

inte världens bästa bild på kakan i ugnen.. aja..



några bilder på jane och sofias presenter.. :)

jag ska hinna duscha nu också.. det blir nog lite sent.. :S
hursomhelst, jag vill ju vara fin imorgon, och bättre sent än aldrig! ;)

GODNATTIS! :love: :) :D ;) :cool:


P.S jag har bytt klänning igen.. det blir den orangea tillsammans med röd kofta, röda skor och rött armband....
det blir nog fint det också.. :)

Kommentarer
Postat av: rocko lotto

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLA VÅR BLOGGGGGGGGG! OCH KOMMENTERA!!!



HIHIHIHIHIH!

2011-06-15 @ 21:15:16
URL: http://rockolotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0