ärvda kläder..

...är någonting som jag älskar! för det känns liksom som att om man fyndar någonting från en påse arv-kläder från kussarna eller nåt, så känns ju det mer speciellt än att fynda något på H&M.. eller hur?
jag har iallafall fått hem 3 kassar från våra kussar som jag och matilda har sorterat..
.
jag hittade:
ett par tränings brallor
ett par vind täta brallor
en munkjacka
och lite till...
.
here comes "lite till"!!
ett par assöta knyt skor...

tre skojiga T-shirts till dansen

en söt tunika och en mysig kofta..
jag älskar grått!!! (det gör jag fan inte alls det.. men det lät bra..! ;))

en väst och en skitsöt gul tröja som nog blir snygg till brännan.. (om jag nåågonsin får nån..)

och dagens lilla outfit..
shorts: united colors of benetton
linne: denim
väst: kappahl
skor: keds
brillor: elit
.
jag tror att bilderna från skagen kommer till bloggen imorgon eller i övermorgon..
vi får se...... ;)
.
ses!!! :love: :thumbup: :cool: :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0