ska ha spa! (det rimmar! XD)

jag fick ett jätte fiiiint badsalt av malva i tisdags!!! (försen julklapp ;))
jag blev jätte glad, det är faktiskt från bali!!
ja, med fotobooth blir det ju inte så särskilt najjiga bilder, men ni skulle luktat på det!!!

mmm, hihi!

tänkte ha spa med dessa grejor!!!
den lilla struten (med badsalt ;)), bad bomben och ansiktsmasken till vänster fick jag i jul-present-kalendern
av mamma. den ansiktsmasken till höger köpte jag för ett tag sen på H&M.
och sen var det ju badsaltet av malva! älskar allt!!!
jag kom på att jag inte har visat de andra presenterna jag fick av mina vänner..
så här kommer dom:   ;)
chocklad ask (fick en till lika dan av henne också) och fint mörkblått nagellack av hannah!

svart grafitti nagellack av ebba! (fick lite godis askar av henne också men dom har jag käkat upp för länge sen!)
ett dösött halsband från mollie! (älskar stilen!)

2 finfina nagellack av emmy!!! (jätte söta färger ju!)
ja och det var väll det! blev skitglad för alltsammans!
TACK! (om jag inte redan sagt det tusen gånger ;))
nu ropar hela familjen för det är freeeeedags mys! ;)
SES1!!!!! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0