sam eller kunskaps???

asså, idag var jag på öppet hus på samskolan. den värkade ju bra och så, men jag vet verkligen inte om jag ska börja på sam eller kunskaps!! vad tycker ni! det är ju viktigt att gå med massor av vänner! ;) hehe!
oh goood! jag måste ha bestämt mig inom 2 veckor ungefär!
det är så svårt att välja!
fast, det kommer sannerligen bli kunskapsskolan, för jag har ju alltid tyckt illa om samskolan… ^^
vi får väll se…
nej vet ni vad, nu ska jag lägga mig och läsa istället ;)

sam??? duturuuuturu

eller kunskaps???? dururuutu

haha, dålig bild.. :P
GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: :)

Jag tycker kunskaap! Jättefin blogg!! <33333

2011-01-25 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0