öhm, jag hade internet, men vad kunde det då varit???

asså, nu har lixom precis kommit hem från romme...
och jag har inte bloggat!!! buhuhuh!! ;(
hehe jag skäms lite med andra ord!
vi hade iallafall det jätte bra!!! ja, vi har åkt skidor! ;)
bilresan gick väl för övirgt bra!! men nu har jag en sån här bigga-bil-tova! ;)
varför gjorde jag en smiley? det är inge bra med stora tovor.. :(
nu försöker jag hursomhelst trassla mig ur tovan med en liten borste ;)
jag älskar romme alpin!! jag gillar nog mest att åka störtlopp ner för
götes brant (svart) och sedan fortsätta ner med velodromen (röd)!!!

har ni varit i romme alpin? vilken är då eran favvobacke? ;)
måste gå till baka till rutinerna nu.. skola i övermorn...
så, GODNATT! ;)
P.S matilda (syrran) bloggade i romme, så ni kan kolla in hennes istället!
nomsi.blogg.se ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

fin blogg! :)

2011-01-10 @ 10:16:53
URL: http://miiauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0