nytt underställ!

varje gång jag åker skidor har jag typ långkallingar och någon T-shirt och fleece,
men det har aldrig varit det typiska, ett helt vanligt underställ.
men nu har mamma varit på stadium och köpt lite grejor, ;)
hon köpte underställ till alla oss barn! :) (nu låter det nästan som om jag har en hel dagis grupp till familj,
men det har jag inte! fyra är vi barn!) mitt mirabels och matildas underställ är likadant,
svart med blå sömmar. måns är helturkost! nutte!!!
måns ska börja på tennis också! guligt altså! mamma hade köpt tennis kläder till honom,
typ adidas saker! aaaw! ;) jag har tyvärr ingen bild just nu på kläderna men jag kanske lägger upp dem snart ;)
måste gå nu jag måste packa! :)
SES!


Kommentarer
Postat av: Ebba

åå! gud vad bra att du uppdaterar igen! synd bara att du började när jag åkte, för nu har jag missat typ 10 000 inlägg! <3 :P ;)

2011-01-08 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0