nepp, jag kommer faktiskt inte hem...

jag har haft det jätte kul med laura hela dan!! hon jag och matilda har
åkt pulka i mördarbacken (en backe på en cyckelväg) fast lixom på sidan av hela backen..
först var det bara mjuk-snö (orörd) men sen åkte vi på den massor med gånger så det blev ett spår!!
vi tänkte åka där imorgon....
för er töntar som inte fattar (xD) så ska jag och matilda sova här hos laura!! ;)
det ska bli kul!
när mamma kom för att lämna lite grejor, så sa hon att vi hade ändrade planer,
vi ska nämligen åka till romme redan på torsdag!! som ni kanske minns så nämnde jag ju att vi
skulle till romme för ett tag sen, och då sa jag att vi skulle åka på ett rätt långt tag, men nu ska vi ju åka snart!! ;)
det ska bli så kul med skidor och romme och så!!
jag bloggar med lauras coola svarta macbook!
svarta macbooks är ju unika eftersom att de inte tillverkas längre... ;)
oj... lite random bild... ;)
kommer antagligen inte blogga mer ikväll... så,
GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0