måste städa... :/

jag har haft jätte kul hos ebba!!
hon var jätte brun ;)! (hon hade precis kommit hem från fijggi stavning?)
hihi! vi spelade in en liten film med bratzdockor! (xD)
det blev en hel del sceener som vi fick ta bort..
några bloopers också!! den roligaste bloopern var typ att den bitchiga (stavning?)
mamman sa:
-vad är det här?!!!
medan jag höll i henne. och mitt i "här" så tappade jag henne!! det såg as kul ut! :)
hon trillade ut ur hela dockskåpet! ;)
men sen laddade ipoden (som vi filmade med, som ebba fått i julklapp) ur och dom skulle snart käka
så jag stack... :( (;D)
nu måste jag städa för vår städerska barbara kommer imorgon...
en bild från bilresan igår...
SES! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0