gustavsbergsbadet! <3

igår så sov jag över hos mollie!
vi såg på lets dancé! det var ju denis som åkte... jag tyckte att hon var bra! :(
fast det var ju bara andra gången så det var ju inte precis undergång! ;)
idag har vi då åkt till gustavsbergsbadet! det var jätte kul!!!
det fanns en assöt rultingtulting där som staplade sig över de våta äventyrs-bads-golven!
jag och mollie "kollade in" honom typ hela tiden (ända tills han stack :()
han kan ha varit, 3,2, år kanske! han hade iallafall precis lärt sig att gå, det syntes. ;)
sen badade vi hela dagen lång! (och åkte vattenrushkanor)
jag älskar att bada!!! gör inte ni? ;)
både jag och mollie var assugna på sushi där!! (love sushi!!!) men vi fick ju åka och bada så det var inte mer med det.. ;) det är ju rätt sent! (tycker jag) så jag ska förmodligen lägga mig nu... :( / :) (?)
idag var det ju föresten öppet hus på kunskapsskolan! det var ganska kul! tja... jag ska antagligen börja där! :)
jag antar att det där fick duga... haha
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0