fotografering :)

igår följde jag med mollie på hennes ridning!! jag är ledsen att jag inte bloggade igår eller om det! :(
men iallafall, jag fick fota mollie och jackpot när dem skrittade och travade (galoppera gick för snabbt för kameran...) det var kul att fota!! asså det är mycket roligare (tycker jag) att fota rörelser än stillastående grejer!!!! jag fick rätt många fina och mollie o jackpot ägde!!!
jag tänkte ge er en liten bild, så här kommer den!! :
fin va??? ;)
sen sov mollie och ebba här, Hannah skulle också sovit här, men hon kunde inte.
Önska du var med Hannihs! <3!!!
vi tittade på lets dancé och käkade ballerina pepparkaka och popcorn (mollie hade med sig! ;))
det var mumsigt! :) jag blev jätte ledsen att hannah åkte ut!( asså inte min kompis hannah, utan lets dancé hannah :D)
ja hejade ju på henne!! fast jag ville hellre ha kvar alexandra!! så jag blev glad att alexandra var vidare!!! ;)
idag så åkte vi på öppet hus på skolan kulturama!! (jag, Mollie, Ebba och Matilda)
Det verkar jätte bra! Jag ska ta det som förstahands val (tror jag) Man måste ha talang inom musik branschen :) (sång, dans, teater och musik)
Sen när vi kom hem så klädde vi ut oss....? Mollie till fin typisk kines, Ebba till indisk tjej och jag till en mexikans brud! Matilda skulle inte klä ut sig till någonting.... För hon skulle fotografera oss! Det blev jätte bra bilder! (till och med på mig :O) Vi har faktiskt aldrig tänkt på att använda vår film duk som vit bakrund (den är vit) Men idag gjorde vi det, det blev jätte bra! Inga skrynklor.
Nu kommer Mollies familj! De ska äta här :D (Ebba har gått :( )
HEJ DÅ!^^



P.S jag har inte någon bild själv från fotograferingen men matti kanske har lagt upp det på bloggen...?
och mollie har fler bilder från ridningen på sin blogg om ni vill se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0