en helt vanlig dag, typ! ;)

idag har det varit skola och jag blev klar med! (skolarbete)
tja, skola har jag inte så mycket att berätta om... men efter skolan skulle jag ta tåget till solsidan
och gå på sång. då träffade jag malva precis utanför fridas!!
malva är (jävligt) generös så jag fick en klubba av henne!! nästa gång ska jag bjuda dig malva! ;)
så den gick jag och sög på tills jag var precis utanför kunskapsskolan (går på sång där) och då
tuggade jag sönder den och upptäckte tuggumit i mitten! ;)
ojj måste käka!! kommer ;)
så!! nu har jag käkat! spenat soppa med ägg! mmm!
jaja nu fortsätter jag;
sen när jag kom till sången så skulle tydligen bella (mattis kompis) hänga med in och lyssna,
så det bitt ju lite pinigt.. ;) men det fick gå!
sedan gick bella med oss till tågstationen och medan vi väntade på tåget (jag och matilda behövde inte åka tåg men vi väntade med bella! ;)) så köpte dem pommes på fridas och jag fick smaka en! :)
sedan drog jag och matti hem och hemma blev det smoothie mm!  sen lunch!
ni måste söka på "smoothie" på google!! värdens maffigaste bilder!! ;)
SES!!

Kommentarer
Postat av: malva

tack!

2011-01-22 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0