ebbis <3 ^^

hejsansvejsan!!
nu har jag precis kommit hem från ebba! vi har spelat in värdens mest mobbade film!!
det var typ en dektektiv som låtsas vara en städerska och undersöker ett mord hos familjen som bor där!
hahah! snacka om mobbat! ^^
den blev dock inte klar, så vi ska förhoppnings vis sova över imorgon efter hennes gympa och efter att jag har varit lekledare för mirabells kalas!! då kan vi fortsätta med filmen! det ska bli kul!
nu är klockan (typ..?) 8.45..
tidigt vet, men mamma är trött idag så hon vill läsa boktjuven tidigt! och då får man ju stå ut!
nu kommer hon snart! plåtade 2 lite random bilder nyss..
bättre en ett vanligt text inlägg..! ;)
vad var det jag sa? (random.. hehe)

ja, här var ju klockan bara (typ) halv.. men endå!!

hhahaha... foto booth kan vara bra när man har det tråk! :)
nu måste jag gå och lägga mig.. :( mamma är här så...,
GODNATT!!!!!!!!!!!!!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Mollie

Då kan vi inte köra lets dance på lördag, va?

2011-01-27 @ 21:04:59
URL: http://wanilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0