duktig jag är råh! x)

idag blir det skola och vi ska börja med veckans planering! :(
nåååhh! jag pallar inte!
men jag har iallafall varit liiiiiite entusiastisk idag hitils!
jag har packat upp väskan från romme och den från när jag sov hos mollie... xD länge sen jag var i romme…
jag har packat ihop min gympapåse meeeed handduk den här gången! :)
jag har hittat min skolväska…
jag har hällt juice i mjölk-och-flingor-skålen istället för glaset! ;)
jag har bäddat min säng.
jag har borstat mina tänder ;)
jag har skjutit en hare… nej, det har jag inte alls!
nu ska jag hursomhelst göra jag vet inte vad :(
jo, vet ni vad! jag såg ju på solsidan igår också! haha (eller hshss som matilda altid råkar skriva, väll?)
jag älskar solsidan! hihi! fast jag ska kanske inte ska aslöja vad som händer i avsnittet för er som ska se på
tv4.se?! ;)
nu måste jag gå för att hinna läsa era bloggar!!! haha
SEES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0