2011! ;)

ni hör ju själva, jag menar, läs rubriken, det låter så konstigt med 2011!!
vi hade såna där lyktor som man skulle släppa iväg vid tolvslaget, men det blev ganska misslyckat...
eftersom det snöade och blåste så mycket så var det svårt att få iväg dom. en klarade sig och flög faktiskt riktigt långt, den andra fastnade i ett träd och ramlade ner och slocknade, den tredje fastnade också i ett träd (men fastnade på riktigt) vi var rädda att trädet skulle börja brinna, men den slocknade pga snön!
sen dansade vi jätte mycket till en massa dansmusik. man blev helt slut (jag hade tagit lite mascara och den är heelt borta nu :D) och nu ligger vi här nere och halvsover!
men energin har börjat komma tillbaka nu (det tycker inte Hannah!!) men det är klart att jag ändå är lite trött, klockan är ju halv 2 liksom ;)
nu funderar vi på att gå upp till dom vuxna och dricka te och mysa (:D)

titta, jaag fick vara med på bilden!! (//Hannah)
ja ni förstår, Hannah firade ju nyår med oss, om jag inte har skrivit det :p

GOD NATT!!!!!!!!!! :)

PS. Detta inlägg var skrivet av Hannah (chokolatedreams) eftersom att Emmalisa hade för slappa fingrar och det störde jag mig på xP

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha>! det verkar som att ni hade roligt, det hade vi med, men vi firade nyår när ni åt lunch (31-12/2010) eftersom det är 12 timmar tids skillnad till Fiji... ;) <3 <3

2011-01-09 @ 08:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0