nu börjas det igen.. :)

gud så mysigt! vi bakar pepparkakor och lyssnar på julig musik!
jag har gjort smoothie också! har hunnit dricka upp den, den var sjukt god!!

smaskens! jag gjorde till mina kära systrar också! (månsipons var inte hemma..) min kära fotograf till storasyster har föresten fotat denna söta bilden!

mamma hade köpt sånadär härliga julstjärnor till våra egna rum som höjer julkänslan sådär oändligt mycket! (inte den bästa bilden kanske, jag vet..)

en härlig klump deg (som ser ut som en glasskula O.o) som snart ska...

kavlas ut av mirabels mjuka barna händer! naah!
nu vill jag också delta i baket! eller jobba som jag måste.. -.-

vi får se vad jag gör.. ses ikväll!!

<3 <3 <3 :) :) ;) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0