grattis i efterskott!

igår fyllde min älskade och fantastiska pappa år! vi åt så sjuuukt god asiatisk mat! vattnas i munnen bara jag tänker på det! älskar asiatiskt! vi lagade vårrullar själva och en super god stark/sur sås, en smaskig bläckfisksallad och väääääärldens godaste salma lax (rå lyxig sorts lax som vi stekte i sådär 5 sekunder.. :)) med supergod marinad!
mormor kom och vi dukade jättefint med en ny duk, det kallar jag myys!

mammas nya ljusstakar från indiska

liten födelsedagsblomma!

matilda plåtar ;)

ful bild på den fina dukningen

och våra smarriga vårrullar!

Det var igår det, men idag kommer Hannah och hennes familj hit på middag!! :D
So fun! Men nu är dom här!!

Guess who wrote this da?

aah gissa.. engelska for the win.. (omg lajso.... man skriver ftw -.-)
HANNAH!! ;DD
och jag (hannah) vill tillägga att jag fyllde år i söndags, så lajso säger grattis till mig <33 :D
*Grattis mig själv* också :D <3

nej hannah.. det gör jag inte alls! hate you! skooojja!! nja, nu ska vi nog prata istället för att chatta i min blogg..

ses!
// hannah och lajso! <3<3<<3

Hannah ääger  diig lajso!!!!! :DDDD

nepp.. emmalisa är bäst! ojj..
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0