Hos Ebba!! <3 <3

Jag är hos ebba nu, och latjar lite grann. vi va typ uppe till kl 1 igår och snackade, så jag är ganska trött. när vi vaknade satt vi i sängen och hittade på massa asdåliga låtar, som skulle platsa i lilla melodifestivalen (lite larvigt, men endå!!) det höll vi på med i typ 2 timmar, tills ebbas småbröder kom i och sabbade allt.... sen har vi ätit frukost, och resten av tiden har vi tittat på TV, (jag vet, visst är vi tråkiga) aja, nu gör vi inte det mer i alla fall...
Nu ska vi ta lite foton, vem vet, dom kanske hamnar på bloggen sen..?
Kramar från Lajso Bajso och Ebbsi Bebbsa!! <3 <3


Kommentarer
Postat av: Ebba

najso lajso!! nu ska vi väll ta dom där fotona också, eller????

2010-10-09 @ 10:55:02
Postat av: Lajso

Jo, visst!! <3 <3

2010-10-09 @ 10:55:39
Postat av: matilda/fimo

haha lol xD lajso bajso och ebbsa bjebbsa!hahahahahaha! xD



om ni kommer hit sen, kan inte jag få modellfota er? eller asså :P

2010-10-09 @ 11:23:45
URL: http://fimoclay.blogg.se/
Postat av: lajso

matti ebba kom tyvär inte hit... men du kan väl modellfota mig? :P

2010-10-09 @ 12:18:22
URL: http://lajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0