taaz.. ;)

här kommer lite bilder från taaz sminkningar på taaz modeller som
jag har gjort när jag har haft tråkigt ;)
FÖRE:
EFTER:
det var den första! erkänn att hon är snyggare sminkad..
nu kommer nästa!
FÖRE:


EFTER:

vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här.. men hon ser iallafall
yngre ut.. ;)
FÖRE:


EFTER:
OBS. ingen vardags sminkning precis.. :P
FÖRE:


EFTER:

detta är måns egna! <3 han blev jätte nöjd! varje gång man frågade
någonting i stil med "hur vill du ha ögonskuggan måns?" så svarade han
"det starkaste!!!" då fick jag försöka med "men måns, e du säker?"
och då gick han med på att ta liite svagare ;)
detta var då lite olika taaz bilder som jag (och måns) har gjort!
nu ska vi äta lite sen lunch!
HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: matti

nutte :D haha måns är så söööt ^^ <3



aja snygga taazningar ;) kan du inte taaza lite foton på kompisar? (typ folks profilbilder) ?

2010-12-29 @ 16:06:39
URL: http://nomsi.blogg.se/
Postat av: emmalisa

visst!

2010-12-30 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0