såg sista julkalendern nu!

en dator är ju rätt praktisk om man säger så!
jag hade en nu innan jag fick min macbook men ja, inte så bra!
med -min nya dator- såg jag nyss det 24:e avsnittet av gyllene knorren på svt play!
det var ju superkul!!!!
jag älskar årets julkalender.
förra årets sög. haha!
innan vi kollade på julkalendern så spelade jag, matilda och dom vuxna inklusive mormor cluedo som jag fick igår!!
det var en verision utan dvd. först när jag upptäckte att det var utan dvd blev jag besviken.. men nu när vi spelat det så tyckte jag att det nästan var roligare med det här cluedot!
mormor står och skivar upp gravad regnbåge (ungefär som gravad lax) och mirabell spelar på sitt nya spore
matilda leker med den nya ritplattan hon fick!
även om det var riktiga julen igår så är det fullt upp här! ;)
gyllene knorren.. ;)
det här är ett sånt cluedo som jag fick!
nu måste jag vika lite servetter innan maten är klar!
god jul!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha! Jag fick precis samma spel!!!!!! ^_^

2010-12-27 @ 18:49:27
URL: http://chokolatedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0