monopol!

hos mollie spelade vi mariokart, ja.
jag och matti var toad (jag kallar honom för toast :D) och mollie var oftast peach :)
men jag tröttnade efter en liten stund (.. :P) så vi gick upp och käkade lunch istället!
det var typ rester från julbordet, mmmm! älskar julbord.
sen spelade vi monopol. i början gick det jätte bra för matilda och jag typ sög..
men sen när jag hade köpt lite hotell och hus hamnade mollie och matilda på mina ställen typ heeela tiden! :D
sen ägde jag ut alla :P men man känner sig ju lite taskig..
i slutet hade jag sammanlagt 3500 någonting! *stolt*
när jag väl vinner saker är jag en riktig vinnarskalle!
fast jag vann ju inte eftersom mollie och hennes familj skulle till deras farmor och farfar mitt i spelet..
men men! mollie kommer faktiskt hit när dem kommer hem från hennes farmor o farfar och
då ska ocn sova över :P
lääääängtar!!! nu ska jag spela ponder som måns fick i julklapp med honom och matti!
ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0