juuuuuul(afton är slut ;( )

öhm öhm.. sa jag tillbaka.. men asså, det finns så mycket annat i livet än att blogga... jajja jag har en lite udda blogg där jag uppdaterar när jag vill! skit i om någon lägger märke till mina inlägg..
hursomheldst så är det ju juldagen idag och jag sitter och leker med mina nya julklappar!
bl.a, min nya MACBOOK som jag fick igår och är såååååååååå sjuuuuuuukt glad över!!! och någonting annat håller jag ju inte på med just nu.. menmen.!
annars fick jag massor av roliga paket som mina nya assöta accessorize tofflor
tofflorna ;)
ett cluedo spel!!
ett super duper fint presentkort av matilda,att se megamind i 3D!
en fin röd kofta
och mycket mycket mer! :D
jag är såå glaad över alla mina super fina presenter och omtankar jag fick igår!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0