hemma o chillar!

jag är hemma från backen nu!
det var jätte kul!
jag har vart inne på min spotify och letat lite nya låtar,
nu är min lista ganska lång tycker jag.
mamma och matti gör pizza, mmmm! det har varit en bra dag idag!
skönt att få komma ut ju.. juste! jag glömde att berätta att vi fikade hos
patrik efteråt! (patrik är matildas gudfar som åkte pulka med oss om jag inte sa det)
hans lägenhet var jätte liten med en liten (rätt stor x)) madrass på golvet
där han sov. men den var jätte fin endå tycker jag! (lägenheten altså)
han hade massor av goda små kolor.. ;) och hans lägenhet var perfekt
för kurragömma (stavning?) det blev liksom lite utmaning!
jag kanske inte var så "fin" idag eftersom man ville ha sköna pulkakläder lixom,
men jag bjuder på en liten bild endå.. ;)
mina kära tofflor får alltid ta plats i bilden ;)
jag tror att jag inte blogga mer ikväll.. men vem vet!!!
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0