god morgon :)

jag mollie och matilda ligger här på våra madrasser och slappnar av ;)
vi vaknade för rätt länge sen men vi har legat kvar och vart inne på facebook lite.. :P
jag har börjat bli lite hungrig nu typ..
kanske ska gå upp och äta? nej, palla! igår såg vi en fett random film! (efter arn) den var inge bra.. :/ :)
vi somnade typ vid 3.30.. ojj herre gud! jag brukar inte lägga mig så sent. :(
haha jag bara kände för att göra ett ilägg men nu vet jag lixom inte vad jag ska skriva.. hm..
idag kanske matilda ska hjälpa mig med en ny header och design. tja.. vi hade tänkt spela cluedo också.
haha det får duga.. nu har jag vel lyckats skrapa ihop ett lite random inlägg.. eller?
hihi ses.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0